Довідка про стан надання адміністративних послуг за 9 місяців 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

Одним із вагомих факторів, які визначають рівень забезпечення державою належних умов життя своїх громадян, є якість надання адміністративних послуг. З цією метою відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 1 квітня 2013 року № 83 «Про реформування сфери надання адміністративних послуг в районі».  Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата з 08 січня 2014 року. 

Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації здійснює свою діяльність відповідно до розпоряджень голови райдержадміністрації від 04 квітня 2016 року «Про затвердження Положення про відділ з питань надання адміністративних послуг та переліку адміністративних послуг, що надаються відділом»,  від 08 червня 2016 року № 161 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг при Великобагачанській  райдержадміністрації» із змінами, від   18 cічня 2017 року «Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Великобагачанської районної державної адміністрації»,  в яких чітко визначено порядок організації роботи Центру.

Центр є постійно діючим робочим органом райдержадміністрації.

Основними завданнями Центру є:

-  організація надання адміністративних послуг в найкоротші строк та за  мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- надання консультацій та роз’яснень суб’єктам звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, надання вичерпної інформації щодо необхідного переліку документів для отримання адміністративних послуг;

         - прийняття документів, їх реєстрація та направлення у встановленому порядку до органу, уповноваженого приймати рішення щодо надання адміністративної послуги;

         - забезпечення контролю за термінами  надання адміністративної послуги;

         - організація співпраці із суб’єктами надання адміністративних послуг.

         Найважливіша перевага ЦНАП – це ліквідація потреби особи звертатися до  різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами, також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг.

          На відділ з питань надання адміністративних послуг  райдержадміністрації покладено організація роботи по функціонуванню Центру, здійснення  організаційного забезпечення діяльності , керівництво й відповідальність за організацію його діяльності.

         Штат відділу складається з 3 одиниць: начальник відділу, адміністратор та 2 адміністратори.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 18 липня 2018 року визначений новий перелік адміністративних послуг, які надаються  через Центр надання адміністративних послуг. На сьогодні надається 49 видів адміністративних послуг, які визначені Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523 та 2 послуги дозвільних органів та послуги центральних органів виконавчої влади.

До роботи у Центрі залучено 6 суб’єктів надання адміністративних послуг,  а саме районний сектор Державної міграційної служби, районний відділ Головного управління  Держгеокадастру у Полтавській області, сектор містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації, районний сектор головного управління Державної  служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області, Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області  та державний реєстратор.

З 1 жовтня 2014 року через Центр надаються послуги Державної міграційної служби.  На сьогодні в зв’язку з відсутністю необхідного обладнання центром припинено прийом документів щодо оформлення паспорта громадянина України надається лише одна послуга міграційної  служби – вклейка фото до паспорта громадянина України при досягненні  громадянином 25-ти та 45-ти річного віку.

          З 1 січня 2015 року виключно через Центр надаються  17 послуг відділу Держгеокадастру.

         Сектором містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації надаються 2 послуги: видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки та видача будівельного паспорта.

З 25 червня 2018 року через центр надаються  адміністративні послуги  з питань державної реєстрації фізичних, юридичних осіб-підприємців та громадських формувань і державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

У зв’язку із набуттям чинності  Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», 2  адміністратори ЦНАП отримали ключі та доступи до Державного реєстру прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ознайомилися з нормативно-правовою базою і мають змогу працювати в даних реєстрах.

Робота центру надання адміністративних послуг була організована на базі «дозвільного центру».  Тому  до переліку адміністративних послуг включені послуги з  подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; з видачі експлутаційного дозволу для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання  харчових продуктів тваринного походження.

На  даний час на всі адміністративні послуги оновлені інформаційні та технологічні картки.

Протягом 2018 року до центру звернулося 6136 суб’єктів звернень, за відповідний період минулого року - 7064 громадян (тобто на 928 осіб менше).

У поточному році середньомісячна кількість адміністративних послуг, наданих через ЦНАП, становить 660 послуг (в минулому році 776 послуг).

         Видано  5926  результатів  надання адміністративних послуг.

 Якщо подивитись на структуру адміністративних послуг, то найбільше у 2018 році суб̛ єктів звернень звернулося за адміністративними послугами, що стосуються:

- земельних питань - 5310 (за відповідний період минулого року-5955, що на 645 менше), зокрема: реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі - 1020; за видачею витягів з Державного земельного кадастру - 1497; внесення змін до Державного земельного кадастру -749;  за довідками про наявність земель ( за даними форми 6-ЗЕМ)  - 356; за витягами про нормативну грошову оцінку земельних ділянок – 324.

- за адміністративними послугами, що стосуються вклеювання фотографії до паспорта громадянина України звернулося - 474 осіб;

- за реєстрацією речових прав на нерухоме майно – 123;  реєстрацією фізичних та юридичних осіб та внесення змін до них - 17;  

- видача  будівельного паспорта -18,  містобудівних умов та обмежень земельної ділянки - 3;

- 2 суб’єкти звернулося за отриманням декларації відповідності об’єкта вимогам пожбезпеки.

Зменшення показників у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося у зв’язку із низкою об’єктивних причин, до яких, зокрема, належить те, що адміністративні послуги з державної реєстрації земельної ділянки і видача витягу з Державного земельного кадастру можна подати в он-лайн режимі;  послуга з виправлення  помилки у відомостях з державного земельного кадастру, не з вини органу, що здійснює його ведення з 1 січня 2018 року надається виключно через відділ Держгеокадастру.

Суб’єктами надання адміністративних послуг протягом звітного періоду відмовлено в наданні  послуг за 434 зверненнями, що складає 7,3% від загальної кількості звернень, в тім числі по земельних питаннях – 408; послуги міграційної служби – 25; з реєстрації речових прав - 1. 

Кількість часу для отримання послуг, які надаються у центрі становить:

  • державна реєстрація (внесення змін до відомостей) про юридичну та фізичну особу – 20-30 хвилин, враховуючи сканування документів;
  • державна реєстрації прав на нерухоме майно – 30-40 хвилин, враховуючи сканування документів;
  • на інші послуги - в середньому до 15 хвилин.

            Адміністраторами Центру надаються консультації не лише при особистому зверненні громадян, а й за допомогою засобів телефонного зв’язку. Протягом року таких консультацій надано - 895.

     За надання адміністративних послуг до місцевого бюджету Великобагачанської ОТГ за  2018 рік  зараховано  39803 грн. 58 коп. За надання послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно до державного бюджету надійшло - 20 тисяч 340 гривень.

         З метою фінансової підтримки розроблено Програму розвитку та забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Великобагачанської  районної державної адміністрації на 2017-2018 роки», яку затверджено рішенням 12 сесії 7 скликання районної ради від 14.02.2017 року.  Програмою передбачено фінансування ЦНАП з районного бюджету та інших бюджетів. За період дії Програми сесією районної ради виділено 10 тис. гривень для придбання   канцелярських товарів, заправку катриджей.  В даний час подані пропозиції до сесії районної ради  про виділення 5 тисяч гривень.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому протягом поточного року не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

У подальшому серед основних завдань роботи Центру є підвищення якості надання послуг, скорочення строків на їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

 

 

 

 

 

Начальник відділу з питань

надання адміністративних послуг,

адміністратор райдержадміністрації                                    Л.А.Шалаєнко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наверх ↑