Відбулося засідання колегії райдержадміністрації

Версія для друкуВерсія для друку

На засіданні колегії  райдержадміністрації розглянуто питання про виконання Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», підсумки економічного і соціального розвитку району та виконання бюджету за  9 місяців 2019 року, а також про хід виконання райдержадміністрацією Закону України «Про адміністративні  послуги. З першого питання порядку денного доповіла завідувач сектору економічного розвитку, торгівлі та цивільного захисту  райдержадміністрації С.Голокоз, в обговоренні взяли участь начальник фінансового управління  райдержадміністрації О.Гавловська, директор Великобагачанської філії Полтавського обласного центру зайнятості Ф.Верховінін та начальник відділу культури і туризму  райдержадміністрації І.Бережна.

Аналіз роботи підприємств та організацій за 9 місяців 2019 року свідчить, що в більшості галузей господарського комплексу району спостерігається позитивна тенденція виконання показників Програми соціально-економічного розвитку району на 2019 рік.

Станом на 1 жовтня 2019 року господарства району завершили збирання круп’яних культур на площі 457 га, а саме просо – 397 га, гречка – 60 га. Відповідно отримано урожайність проса – 26,2 ц/га (в 2018 році – 10,0 ц/га) гречки – 10,7 ц/га (в 2018 році – 12,0 ц/га). Соя зібрана на площі 1,8 тис га (94%)  вал зерна отримано 2,9 тис.тонн, урожайність сої становить 16,5 ц/га (в 2018 році -  24,5 ц/га). Соняшник зібрано на площі 13,7 тис.га,  середня урожайності 27,7 ц/га в порівнянні з минулим роком вища на 0,2 ц/га.

Поголів’я тварин по сільськогосподарських підприємствах району станом на 01.10.2019 року складає: ВРХ 5841 голови; корів 2301 голів; свиней 5636 голів ( на 393 голови більше 2018 року); птиці 4885 голів; овець 678 голови ( на 295 голів більше 2018 року).

За рахунок індивідуальних забудовників за 9 місяців 2019 року в експлуатацію введено 23 житлових будинків (9-будівництво, 8 — реконструкція), загальною площею 1820 кв.м.

Управлінням соціального захисту населення за 9 місяців 2019 року виплачено допомогу 713 сімۥям з дітьми на суму 9 млн. 633 тис. грн., 202 малозабезпеченим сім’ям – 6 млн. 805 тис. грн., 242 сім’ям, де є діти з  інвалідністю та особи з інвалідністю з дитинства на суму  4 млн. 300 тис. грн.

Станом на 1 жовтня  2019 року Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області проводило виплату пенсії 7326 пенсіонерам Великобагачанського району. Середній розмір пенсії по нашому району становить 2 тис.507грн., що на 483 грн. більше, ніж за відповідний період минулого року. Соціальними послугами служби зайнятості в січні-вересні  2019 року скористалися  1963  незайнятих громадян.  Протягом січня-вересня 2019 року на обліку в районній філії Полтавського обласного центру зайнятості перебувало 1486 осіб, що мали статус безробітного, що менше, ніж в аналогічному періоді 2018 року на 105 осіб (6,6%) та становить 76,1 % виконання Програми зайнятості населення на 2018-2020 роки.

Міністерством Фінансів України відповідно до формульного розподілу видатків запропонований бюджет в сумі 4 млн. 144 тис.грн. Місцевою радою затверджений бюджет на рік в сумі 9 млн. 839 тис. грн.

Планові видатки звітного періоду профінансовано на 90 відсотків від затверджених асигнувань.

Вирішуються питання забезпечення закладів освіти району сучасним мультимедійним обладнанням та дидактичними матеріалами у відповідності до програми «Нова українська школа». Частка співфінансування  з місцевих бюджетів складає 26 тис.800 грн. З державного бюджету виділено субвенцію в розмірі 180 тис.грн.

У підпорядкуванні відділу культури і туризму райдержадміністрації на даний час налічується 12 клубних(1 приватний), 9 бібліотечних закладів та районний краєзнавчий музей. У серпні 2019 року директором районного краєзнавчого музею проведено годину спілкування з учнями опорного закладу «Великобагачанський ЗЗСО І-ІІІ ступенів» «Ти будеш жити, Україно, країно щастя і добра!» до Дня незалежності України. У вересні проведено екскурсії до Дня визволення рідного краю від фашистських загарбників для учнів Подільської ЗОШ І-ІІ  та Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Станом на 01.10.2019 на первинному обліку в службі перебуває 34 дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування. З них: 11 -дітей-сиріт та 23-дітей, позбавлених батьківського піклування. Із зазначених категорій дітей перебувають: під опікою та піклуванням 27 дітей, виховуються в прийомних сім’ях - 7 дітей, в дитячих державних закладах на повному державному забезпеченні – 2 дитина, які навчаються в Красногорівському ПТУ-49 та Полтавському ПТУ-31.

З другого питання порядку денного доповіла начальник відділу з питань надання адміністративних послуг, державний адміністратор  райдержадміністрації Л.Шалаєнко, в обговоренні взяла участь головний спеціаліст Великобагачанського сектору Управління державної міграційної служби в Полтавській області Л.Добровольська.

Створення сприятливих умов для ведення бізнесу, реалізації громадянами своїх прав, свобод і законних інтересів є передумовою становлення в Україні європейських принципів «Сервісна держава». Все це можливо за умови якісного надання адміністративних послуг.

З цією метою відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 квітня 2013 року № 83 «Про реформування сфери надання адміністративних послуг в районі».  Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 08 січня 2014 року.

Центр надання адміністративних послуг  райдержадміністрації здійснює свою діяльність відповідно до розпоряджень голови райдержадміністрації від 04 квітня 2016 року «Про затвердження Положення про відділ з питань надання адміністративних послуг та переліку адміністративних послуг, що надаються відділом» та від 08 червня 2016 року № 161 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг при Великобагачанській райдержадміністрації»  із змінами, від   18 cічня 2017 року «Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Великобагачанської районної державної адміністрації»,   в яких чітко визначено порядок організації роботи Центру.

Діяльність Центру здійснюється за принципом «єдиного вікна» виключно через адміністраторів.

На відділ з питань надання адміністративних послуг  райдержадміністрації покладено організація роботи по функціонуванню Центру надання адміністративних послуг, здійснення  організаційного забезпечення діяльності Центру, керівництво й відповідальність за організацію його діяльності.

Протягом звітного періоду було внесено зміни та визначено у новій редакції розпорядженням голови райдержадміністрації від 04.04.2019 року  новий перелік адміністративних послуг, які надаються  через Центр. З урахуванням змін перелік складає 59 видів адміністративних послуг, які визначені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05. 2014 року № 523 у 6 сферах діяльності, з них - 2 послуги дозвільних органів та послуги центральних органів виконавчої влади.

До роботи у Центрі залучено 6 суб’єктів надання адміністративних послуг,  а саме районний сектор Державної міграційної служби, районний відділ Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, сектор містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації, районний сектор головного управління Державної  служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області, Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області  та державний реєстратор.

Протягом  поточного періоду 2019 року до центру адміністраторами Центру обслуговувано 3025 звернень громадян, у тому числі:

-        надано консультацій – 792 суб’єктам, що на 12 % менше ніж за аналогічний період минулого року (895  суб’єктів).

Консультації надаються не лише при особистому зверненні громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії». Отримати консультацію також можливо звернувшись засобами електронного зв’язку із зверненням на електронну пошту Центру. Такою можливістю скористалися -12 осіб.

-        зареєстровано – 2855 звернень, що на 11 % менше ніж за відповідний період минулого року.

Зменшення показників у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося у зв’язку із низкою об’єктивних причин, до яких, зокрема, належить те, що адміністративні послуги з державної реєстрації земельної ділянки і видача витягу з Державного земельного кадастру можна подати в он-лайн режимі;  послуги з виправлення  помилки у відомостях з державного земельного кадастру, не з вини органу, що здійснює його ведення та видачі довідки 6-ЗЕМ надаються  через відділ Держгеокадастру.

Видано  2784  результатів  надання адміністративних послуг.

За результатами розгляду питань прийнято проекти розпоряджень голови  райдержадміністрації.

Наверх ↑